Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 13, 2010

Tulisan dan Bacaan Berulang2

spt saya pernah nyatakan, ada diantara tulisan saya pernah ditulis sebelumnya. maka adakalanya tulisan saya berulang2. maaf jika membosankan. tetapi tulisan sebagai pembuka, penerang dan pengingat.

tulisan saya di blog ikut mood saya. tulisan saya di blog juga ikut keadaan semasa. adakalanya perkara dah berlaku. kemudiannya saya baru teringat nak tulis. dan adakalanya telah ditulis, saya rasa saya perlu tulis lagi. kan blog ini tujuan utama utk sedapkan hati sendiri. jika dapat membawa perubahan positif kpd saya dan pembaca,alhamdulillah. dan saya harapkan ianya bukan menjadi pembuka utk bersilat dgn saya.

alfatihah dibaca berulang2 kali dlm sehari. 17kali minima. dalamnya maksudnya alfatihah, surah pembuka kpd alquran. tetapi dlm 7 ayat yg berulang2 dibaca, ianya sentiasa relevan. tidak kira masa. dan kita sentiasa berdoa agar kita sentiasa Islam di dunia dan di akhirat. maka janganlah kita lupa bersolat kerana ianya memerlukan kita membaca alfatihah utk sah solat kita. jangan lupa fahami maksud alfatihah.

Tiada ulasan: