Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Ogos 30, 2010

Baked Potato

semalam saya terliur nak makan baked potato yg dijual dibazar ss18. tetapi jenis yg saya nak dah habis. ikut kata towkay, awal2 lagi dah habis. kalau nak, kena p pukul 5.30ptg.

pagi tadi saya bagitau staf saya yg saya singgah di gerai sepupunya. dan saya bgtau bgamana saya terkilan tak dpt rasa baked potato dgn beef. jadi tengahari tadi saya pesan 3 baked potato utk saya berbuka hari ini.dan sebelum saya balik ke rumah, saya dapati ada lebih drpd 3. 2 tu ikhsan drpd towkay. terima kasih.

malaysia terkenal dgn pelbagai juadah utk berbuka puasa. di bazar ramdan, kita boelh rambang mata melihat pilhan2 makanan dan minuman utk berbuka. di bazar ss18, ada yg menjual makanan'western'. ramai yg menjual satay, nasi beriani, mee, ikan bkar dsbnya.

memang kita dimurahkan Allah dgn keamanan dan rahmat. jadi janganlah kita sombong dan lupa utk beribadah kpd Nya. berbukalah dgn rezeki yg halal.

1 ulasan:

nur berkata...

TQ. It just a small gift for your kindness. Once again, TQ.