Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 25, 2010

Senyuman Ramadan Peers 1431h

tadi saya berbuk puasa bersama peers dan tetamu2 peers. vip jemputan adalah ketua hep uic, pm norlela dan kaunselor uic, pn azah. selain peers, pelajar antarabangsa turut hadir sama.

majlis telah bertukar tempat drpd cadangan asal di depan surau baru (asal) menara saas.alhamdulillah, peers diberi penghormatan utk mengadakan majlis berbuka dan solat maghrib,isyak dan terawih di dlm dewan annex uitm. seronoknya. kebiasaan peers akan mengadakan majlis di ruang legar hep shj. maka apabila diadakan di dewan annex, kelihatan seolah2 sedikit shj tetamu yg hadir, walaupun hampir 100tetamu.

dan akhirnya, saya berbuka dgn ayam masak merah. pada tahun lepas (atau 2008) empat kali saya berbuka di uitm, empat kali makan nasi berlaukkan ayam masak merah. dan malam ini adalah malam ketiga berturut2 berbuka di luar rumah. insyaallah, esok saya berbuka di rumah, kecuali ada jemputan minit2 akhir.

terima kasih kpd peers yg sudi menjemput saya utk merasmikan(?) majlis tadi. ucapan saya pada awal shj mengikut skrip diberi. yg lainnya menghabiskan masa menanti waktu berbuka.

Tiada ulasan: