Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Ogos 24, 2010

Taklimat InED kpd TNC Akademik UiTM

tadi selesai taklimat drpd InED kpd TNC akademik dan antarabangsa uitm. taklimat kpd Prof Dr Azni bermula drpd jam 9.30pagi dan berakhir pada jam 12.30tgh. ianya turut dihadiri oleh pengarah ined dan pengurusan ined.

ini merupakan lawatan rasmi pertama tnc a&a ke ined. objektif lawatan adalah utk mendapat maklumat lanjut tentang ined utk dikongsi dgn lpu. utk memudahkan soalan drpd lpu dijawab dgn tepat. pembentangan hampir 100mukasurat. memang penat utk penyedia. syabas kerana berjaya memberi maklumat yg penting kpd tnc berkenaan ined.

cadangan tnc, bagaimana jika ined jadi virtual u? kami sokong sangat2. ianya akan memudahkan pengajian utk mereka yg ingin melanjutkan pengajian tetapi menghadapi kekangan masa, pengangkutan dsbnya.

saya ebrtanya tentang uitm besut. prof mengesahkan kampus akan mula beroperasi disember ini. semalam saya bagitau bos, saya berminat bertugas di sana.

Tiada ulasan: