Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Ogos 31, 2010

Sama2 Berjaya

kelmarin, saya bertemu beberapa kawan pensyarah di fakulti. kami berbincang tentang persediaan iid 2010se.

pada asalnya bercadang utk satu penyertaan. kemudiaannya menjadi dua. kelmarin kemungkinan menjadi 5 penyertaan. kesemuanya secara penyertaan bersama. setelah dibincangkan, saya cadangkan mungkin 3sahaja. risau tak sempat nak fokus semasa penghakiman.

pada asalnya penyertaan mengandungi 2ahli. setelah difikir2, adalah lebih baik jika ahli sekurang2nya 3orang. saya sedang menunggu persetujuan 2kawan utk mengenalpasti ahli ke3 bagi penyertaan bersama mereka. insyaallah di lain kali, mereka yg jadi ketua kali ini akan jadi ahli pada iid akan datang.

formula ini dicadangkan oleh prof kamil semasa beliau dekan di fsr. ianya satu langkah utk memberi pengalaman dan keyakinan kpd mereka yg belum pernah terlibat dlm penyelidikan dan inovasi. ianya adalah utk membolehkan sebarang kejayaan dikongsi bersama. doakanlah agar penyertaan kami utk iid 2010se mendapat pengiktirafan drpd para hakim.

Tiada ulasan: