Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 28, 2010

Menu Berbuka Puasa

minggu ini bermula dgn hari isnin sehingga hari khamis, saya berbuka di luar. kesemuanya di kawasan shah alam. tetapi bukan di masjid. berbuka dgn kawan2 drpd sekolah menengah 3hari dan peers sekali di dewan annex.

berbuka di hotel memang senarai menunya panjang. pelbagai minuman dan kuih muih terhidang. lauk pauk drpd ikan, sotong, ketm, udang, daging lembu, kambing, sup gearbox dan pelbagai lagi.berbuka dgn peers menunya nasi tomato, dalca, ayam masak merah dan kurma.

berbuka di rumah menu ebrgantung kpd masakan bonda. dan sekalisekala saya akan beli lauk dr intekma. adik saya sekalisekala akan bakar ikan. semalam kami turut menikmati ayam bakar hasil usaha adik saya. minuman di rumah selalunya air soya drpd kotak.

walau sepangjang mana pun menu utk berbuka, nikmat berbuka bg saya amat dipengaruhi oleh mereka yg berbka dgn kita. persekitaran berbuka memainkan peranan penting terhadap kepuasan berbuka. keihklasan utk berbuka bersama adalah antara menu berbuka yg amat penting bagi saya.

Tiada ulasan: