Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 18, 2010

Pasukan Bolasepak Blog

kebanyakan ciri2 seseorang dpt dikaitkan kpd satu pasukan bolasepak. maka setelah sekian lama saya catitkan tentang pasukan bolasepak Blog. ianya ada kaitan dgn yg hidup.dgn yg mati, saya tak tahu adakah sebarang kaitan.

pemain2 dan mereka dlm pasukan akan diperkenalkan satu persatu melalui catitan saya. jika terkena batang hidung saya, mungkin disengajakan. pasukan ini boleh dijadikan pasukan utk kajian kaunseling. ahli pasukan drpd pelbagai pangkat dan usia.

secara umumnya, sebuah pasukan bolasepak seperti satu organisasi lain. ianya perlu ada pemimpin dan pengikut. dan pasukan ini bertanding dlm liga (rat race).pasukan ini sudah lama ditubuhkan utk meningkatkan mutu bolasepak di negara. pada awal penubuhan, pengurus adalah juga kapten pasukan. beliau amat tegas cara kepimpinannya.

sebagai pasukan baru, kemudahan utk pasukan dikutip drpd lebihan pasukan lain. pejabat dan ruang berlatih amat terhad. di awal penubuhan, bukan mudah utk dpt pemain2 kerana belum nampak arah tuju pasukan.

Tiada ulasan: