Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 14, 2010

Tautan Mekar Peers

tahun ini tahun ketiga peers dgn tautan mekar. ianya diadakan di sk seksyen 6 bandar anggerik. pagi ini program tersebut diteruskan spt biasa walaupun bulan puasa. tadi saya dimaklumkan oleh Wan Zulhazri, presiden peers bhw hari ini ramai fasilitator drpd pelajar sekolah. ramai pelajar tak datang sebab lambat bangun.

program tautan mekar ini adalah satu program khidmat masyarakat peers. antara objektifnya adalah perkongsian ilmu antara pelajar di ipt dgn penduduk setempat. kita inginkan dgn adanya pusat ilmu di satu tempat akan turut meningkatkan ilmu penduduk setempat. maka ini adalah sumbangan drpd peers. peers kembalikan sedikit drpd kemurahan yg diterima utk mendapat ilmu di uitm kpd penduduk sekitar uitm shah alam.

diharapkan bukan hanya sk bandar anggerik sahaja diadakan tautan mekar. moga2 peers di negeri lain turut dpt menjalankan program spt ini. saya doakan semoga peers di puncak alam dapat mengadakan tautan mekar di sk puncak alam 1 dan sk puncak alam 2. sk sek 9 ada memohon utk tautan mekar drpd peers. jadi saya perlukan ketua utk projek2 khidmat masyarakat spt ini segera.

Tiada ulasan: