Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 25, 2010

Kekayaan di Kedai Buku UiTM

semalam saya ke kedai buku koperasi uitm shah alam. ianya terletak berhadapan dgn PTAR 1. bersebelahan dgn dataran menara saas uitm, menara lama uitm. kedai buku ini telah kembali beroperasi di tempat asal ianya mula beroperasi di itm setelah berpindah ke dua tempat lain.

sesebuah ipt perlu ada kedai buku. selain drpd perpustakaan, dan sekarang melalui internet, kedai buku adalah sumber utk warga ipt mendapatkan sumber dan rujukan ilmu. ianya adalah antara tempat yg amat berharga kpd warga universiti. kekayaan di sini digali drpd buku2 yg terdapat di sini.

semasa menunggu mesyuarat, saya membelek2 buku yg dijual di kedai buku uitm. setelah mesyuarat, saya membelek2 lagi buku2 di bahagian 'clearance' sebab sebelumnya saya melihat terdapat beberapa buku yg bernilai kpd saya. maka sebelum saya beredar drpd kedai buku uitm, saya membeli 5buah buku. 2buku tulisan drucker dan 1buku ohmae, serta 1 buku tentang athritis. kos 5 buku rm34.50.

banyak lagi buku2 yg bagi saya bernilai sbg seorang pendidik dan pelajar. insyaallah, di lain masa, saya akan menggali utk mendapatkan kekayaan yg tersurat dan tersirat di kedai buku uitm.

Tiada ulasan: