Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 21, 2010

Masak2 dan Makan2 Antarabangsa

semalam saya dpt jemputan ke masjlis uic. tuan rumah pn azah, kaunselor uic. jemputan diterima pada jam 6ptg. maka saya mohon maaf kpd pn azah sebab saya cuti semalam dan tiada di shah alam. maka saya tak dpt penuhi jemputan beliau. janganlah tak jemput di lain kali ya.

seronok saya tengok gambar2 yg di'uplod' berkaitan majlis semalam. nampaknya ramai juga tukang2 masak drpd malaysia. jika termasuk peers, tahniah kpd peers kerana membuktikan peers serba boleh.itulah antara tujuan peers ditubuhkan, melahirkan seorang graduan yg serba boleh. profesional di pejabat dan di rumah, lelaki dan perempuan.

majlis semalammengingatkan saya kpd majlis hari raya di padang kawad uitm pd tahun lepas. saya telah singgah di gerai uic. saya menikmati makanan antarabangsa dn kopi tanpa gula. kebetulan semasa saya di situ, rombongan vip yg diketuai NC tiba di gerai uic. maka saya pun tersangkut di dalam sehingga vip ke gerai lain.

alhamdulillah,jika kita tidak dapat berbuka di perantauan dan menikmati juadah selain drpd negara kita di tempat asal makanan tersebut, makanan tersebut dibawa kpd kita dgn penentuan Allah.terima kasih sekali lagi kpd pn azah kerana sudi menjemput peers ke majlis uic semalam. jangan lupa, kita nak bawa budak2 antarabangsa ke taman negara pada sem ini.

Tiada ulasan: