Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Ogos 27, 2010

IID 2010SE Okt 2010

alhamdulillah, sebahagian besar tugas saya utk satu penyertaan iid2010se telah selesai. papan permainan secara pelajaran, kad pendidikan, poster dan abstrak. dan insyaallah, saya akan sertai iid2010se ,minima 3penyertaan.

paling banyak saya sertai iid adalah pada 2009, sebanyak 4penyertaan. 3 sbg ketua dan 1 sbg ahli. dan pada 2009 adalah pencapaian terbaik saya iaitu 1 emas dan 3perak. hasil drpd iid2009 saya berjaya ke mte2009, itex2009 dan pecipta2009. alhamdulillah di pecipta2009 saya berjaya dpt perak. uitm dikatakan akan menjadi penganjur iid2011.

dua lagi penyertaan saya ke iid2010se insyaallah sbg ahli juga. satu mungkin bersama pelajar. pada minggu depan, saya akan cuba selesaikan tugas saya sbg ahli utk 2penyertaan tersbt. saya doakan semoga ketiga2 penyertaan berjaya memenangi pingat di iid2010se.

saya sebenarnya mempunyai beberapa iid utk iid 2010se. tetapi pengalaman menunjukkan bhw jika penghakiman dilakukan pada hari yg sama utk iid saya, ianya akan membuat penyediaan utk penghakiman sedikit kelamkabut. dan jika pada hari berasingan,ianya akan juga memenatkan kerana menunggu penghakiman selesai adakalanya sehingga sehari.
untuk iid2010se, spt biasa saya sedia menerima sokongan drpd pelajar saya utk menjaga booth semasa iid berlangsung.

Tiada ulasan: