Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Ogos 12, 2010

ISSRC 2011

insyaallah akan diadakan International Sports Science and Recreation Conference 2011 anjuran fakulti sains sukan dan rekreasi (fsr) uitm. tarikh dicadangkan adalah pada bulan september 2011. 13bulan drpd sekarang.

maka mereka yg berminat utk membentangkan kertaskerja atau poster digalakkan untuk membuat persediaan segera. cadangan penganjuran ini dipersetujui semalam pada 11 ogos 2010. tempat konferens akan dimaklumkan oleh jawatankuasa ISSRC 2011 di amsa terdekat, insyaallah. para pelajar dan graduan fsr digalakkan utk mengambil bahagian sama ada sebagai pembentang ataupun sebagai peserta.

ISSRC 2011 diterajui oleh datin Sarimah Ismail, pensyarah fsr dlm bidang komunikasi dan media. saya dimaklumkan terlibat sbg ajk kecil cari duit. saya masih belum melihat surat pelantikan (jika betul). walau bagaimana pun, bagi mereka yg berminat utk turut serta sebagai penganjur bersama (platinum, intan, emas, perak, gangsa dll) amatlah dialu2kan.

1 ulasan:

olie_8 berkata...

macam menarik...~
kalau ada peluang sy ingin turut serta..