Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Ogos 23, 2010

Tahniah Kpd EnDin Suunto

tahniah kpd encik din. kalau dah rezeki ditentukan Allah, ianya akan jadi milik kita juga. ada orang cepat dapat. ada orang lambat dapat. ada orang dapat di akhirat. ada orang tak dapat2.

encik din antara pensyarah yg lama di fsr. sekarang beliau ketua program sr223. insyaallah selepas ini tak boleh panggil encik din. kena panggil dr din atau encik din phd (bukan penyakit hasad dengki, phd kedoktoran). beliau juga pengurus (?) uitm lions.

dalam kehidupan kita, tidak semua yg kita inginkan akan kita dapat. adakala kita inginkan sesuatu yg tak kita perlukan. adakala yg tak kita inginkan akan kita dapat. kalau tak ingin dan tak dapat tak apa. kalau ingin dan dapat kena bersyukur. seorang pensyarah ingin kpd jwatan pensyarah kanan. setelah ada phd, kita inginkan sebagai prof.madya. dan selepas itu jika ingin sebagai profesor, lagi baik. ramaikan profesor muslim di dunia ini.

Tiada ulasan: