Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 01, 2010

Berbuka Puasa Bersama Pelajar Jul2010

setiap bulan ramadan, saya cuba utk berbuka bersama pelajar yg saya berkongsi ilmu pada sem tersebut.asalnya saya berniat utk berbuka bersama2 pelajar srb201, sps550, peers dan kumpulan penasihat akademik saya. setakat ini dan kemungkinan besar pada ramadan ini saya hanya dpt berbuka dgn peers dan pelajar srb201 shj.

dgn yg lain mungkin tak ada rezeki pada sem ini. maklumlah, kuliah amat padat ada sem ini berbanding semester2 sebelum ini. dan juga mungkin kerana bilangan pelajar bagi sps550 dan kumpulan penasihat saya melebihi 50orang, maka mereka terdiri drpd lebih drpd satu kumpulan. maka ianya kurang memudahkan perancangan utk berbuk bersama.

setiap kali berbuka, saya berasa seronok melihat persiapan yg dilakukan oleh pelajar utk berbuk bersama saya. spt semalam, ketua kumpulan dan ahli2nya memang2 betul2 perihatin dgn permintaan saya. saya bgtau terlebih dahulu bhw jika dpt makan ayam golek drpd shah alam best juga. dan semalam, alhamdulillah kami dpt merasa ayam golek yg kononnya terkenal tu.

saya maklumkan kpd pelajar bhw utk berbuka puasa bersama saya, saya akan sumbangkan sedikit rm. niat saya supaya dptlah mereka merasakan lebih sedikit juadah berbuka selain drpd kebiasaan juadah berbuka pelajar. saya tidak mampu nak ajak mereka berbuka di hotel dimana kosnya minima rm30 seorang. sekali lagi, terima kasih kpd ketua kumpulan dan ahli2 B2M1 fsr sem jul2010.

Tiada ulasan: