Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Ogos 10, 2010

Ramadan Tiba Lagi

salam sejahtera kpd bulan ramadan yg penuh keberkatan. alhamdulillah dpt kita berjumpa lagi. semoga pertemuan kita ini akan menambahkan persediaan dan bekalan untuk kesejahteraan dunia dan akhirat.

begitu cepat masa berlalu. baru sahaja lepas tengok gambar2 perjalanan balik kampung dan semasa raya puasa tahun lepas di kampung. dan tadi pengumuman puasa bermula pada esok hari. ini bermakna ramadan muncul bersama masuknya waktu maghrib tadi.

solat terwaih akan didirikan. sama ada berjemaah atau sendirian. sanak saudara akan merancang jadual berbuka bersama. saya juga bercadang berbuka dgn beberapa kumpulan pelajar saya. pada setiap tahun, selalunya saya akan berbuka minima sekali bersama staf fakulti, bersama peers, bersama kumpulan yg ada kuliah dgn saya dan kumpulan pelajar saya sbg penasihat akademik. disamping itu ada majlis berbuka bersama alumni peers. saya juga akan berbuka dgn sahabat2 sekolah menengah. selalunya hujung minggu berbuka dgn saudara mara.

selamat menjalankan ibadah puasa di bulan ramadan. bersamalah kita lakukan yg terbaik utk diri kita berdasarkan Islam, agama sebenar2nya.

Tiada ulasan: